![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Njaa, detta är ju ett lite större villaområde där vissa av husen ligger precis vid spåret. Därför satte jag upp stängsel vid spåren eftersom det antagligen leker barn osv i närheten
![]() På andra ställen (t.ex Riggby) är det inte staket/stängsel ![]() Här är en linjekarta bara så att ni kan få se hur mycket som är byggt. Om det är ett rött streck efter en station betyder det Slutstation. Det är dock inga exakta kurvor med sträcken utan bara markerat för att ni ska se vad det är ![]()
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det ser bra ut tills den lilla skåpbilen kör på fel sida, kanske rattfull, hihi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
WOW, vad du byggt. Nu ser jag verkligen fram emot version 2...
Angående rattfylla, så hörde jag att en kompis gjort en sån ikväll. Inget att rekommendera!
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ja jisses, han har ju inte koll på vad han gör
![]() @Pierre: Dock är stambanan bara två stationer och jag kommer inte bygga klart den. Jag vill hellre göra en egen rutt för en stambana. Men man kan ju alltid köra lite fram och tillbaka. Det är cirka 10-15km på stambanan. Men du kanske menade att jag byggt mycket på linje 2? ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Menade både stambana och bana 2. Tycker du kommit så långt att, när du är klar med detta, så kan du sats på en verklig rutt, Det vore helt klart nästa steg!
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En bild till från en välkänd övergång. Denna gång är det kväll och lite fler stugor har byggts upp.
Kommentera gärna! ![]()