![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag bara skottar och skottar! Här bidrar jag två bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jodå, det vräker på här också! Blåser gör det också, iskallt ute...
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
I Stockholm är det riktig snöstorm. -10 grader, snön vräker ner och blåser omkring. Inte så roligt att vara ute och cykla i det här vädret...
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Precis samma sak här. Jag håller mig inne!
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Mycket blåst, horisontellt snöfall och 60 cm på marken. Nästan snudd på fåk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Kallt som fan och snö i drivor, och jag har ingen snöskyffel. Den som vill ha får gärna ta!
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
-22 grader och det blir bara kallare...
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Kul att alla stadsbor får uppleva några millimeter snö som ställer till så mkt och därmed storklagar på plogningen. På landet har vi trogna plogare, och inte är de från någon fastighetsavdelning på någon kommun. Skönt det!
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Samma här, vår granne sköter byvägarna pedantiskt med sin traktor utan att för den sakens skull förstöra sparkföret.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Inte så farligt med snön tycker jag, även om jag är less på den nu. Nej, det är kylan som är jobbig. När tempen ligger runt -20 i flera veckor (i morse var det -27) är det inte skoj att gå ut! Och att stå och skrapa rutorna på bilen och använda starthjälpen för att få igång den, är inte skoj heller... Nästan tur att man är arbetslös nu!?
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ja, här i Stockholm är det riktigt jobbigt med snön. Försenade tåg och kallt är det. Hoppas att det blir en ändring på detta snart.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Har inte märkt något av all snö... Vi har väl snarare fått mindre snö än normalt. Däremot är det riktigt kallt den här vintern. Imorse var det -35 på jobbet... Man hade visst haft -39 strax söder om Undersåker. Hej-hå. Inte undra på att det kändes kallt imorse!
![]()
![]() |
#15 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Vi sydbor har ju oftast lite mildrare, men tydligen vill moder Natur annat!
![]() |
![]() |