![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Hej,
Idag uppdaterade jag min dator. Det var 8 Uppdateringar från microsoft. Så efter uppdateringen och restart för datorn, hade jag minst 5 trojaner i min dator. Lyckligtvis fick jag bort dem, tog bort de manuellt.... Jag vet inte vart jag ska vända mig för att rapportera detta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Du har ju självklart kommit till rätt forum!
Svenska 3D-tågsforum = forumet för dig som vill ha svar på allting mellan himmel och jord! Rätta mig om jag har fel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
![]()
Ja men kanske som du har märkt så har han skrivit i "OFFTOPIC" delen, även där man pratar om sånt som inte tillhör något inom tåg/tågsimulatorer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Förstår inte din dryga ton här..
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Sannolikheten borde vara större att han får ett svar av någon kunning på ett forum med IT inriktning t.ex.. Dessutom har han ju redan löst problemet så själva tråden handlar ju inte om problemlösningen utan bara vart han ska rapportera detta.. Svaret borde således att vända sig till Microsoft eftersom det är deras programvara som orskat problemet? Dessutom verkar ju trådskaparen inte tagit "illa" upp utan det är bara två andra medlemar som ska försvara honom istället för att han ska få en chans att säga sitt först? Dessutom har ju fortfarande ingen rättat/felat mig hur vidare detta är forum i sin helhet för att få svar på allting mellan himmel och jord? ![]() |
|
![]() |
![]() |