![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej på er alla !
Hur får man in RC Hytten i RC loket i Rail Simulator ? Och hur får man Aktiviteten med RC Loken i Kiruna banan att fungera ? är det någon som kan hjälpa mej med det här ? jag har köpt RC Loken till Rail simulator hälsningar Stefan Lindmark i Gävle
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej, hytten till RC-loken följer med paketet till rs. Se till att du laddar ner alla 5 paketen som finns (till rs/rw) så ska det funka.
Ang. aktivitet till kirunabanan så finns det ingen sådan, eftersom rutten inte är släppt..
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Den hytt som är till RC6 är också till de övriga RC, som egentligen skulle haft en egen hytt.
Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-03-19 klockan 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Va? Nej, alla loken till RW har en hytt (dock inte Rc6-hytt) men alla har en RC-hytt..
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Att få aktiviteterna med Rc-lok på Kiruna banan att fungera blir svårt då Kiruna-banan inte är släppt ännu!
Dina frågor låter lite förvirrade, det är inte så att du har förväxlat simulatorer och råkar vara inne i fel forumdel? /anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det Stefan menar är den modifierade Rc hytten, denna: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24247 Och rutten han menar är newS test-rutt...
Han Pma mig om detta, men jag bad honom fråga på forumet, då jag inte visste varför han inte får till det!? Ja, aktiviteterna för Rc-loket på test-rutten får inte jag heller att fungera...