|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-03-21, 12:05 | #46 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Jodå det går och är fullt tänkbart som ett projekt under 2010 för min del bara jag får tillstånd och grundfiler för MSTS Reginan.
Exteriört tycker jag den ser riktigt hyfsad ut och en inredning är ingen omöjlighet att snickra till. Har dock en hög med andra projekt som jag har ambitionen få ut först innan jag drar igång ytterligare nya saker. Har gått trögt senaste veckorna men det tar vi i en annan tråd. /anders |
2010-03-21, 13:19 | #47 |
Tidigare Traindriver94
|
Det låter lovande. För min del är det inte bråttom med någonting, jag är bara glad att det kommer svenska saker överhuvudtaget
Skulle själv kunnat bygga tåg och svenska objekt om jag kunde, vilket jag inte kan, så jag håller mig till ruttbygget
2010-03-21, 15:13 | #48 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Låter bra, men det är synd att du (KMW) verkar vara den enda som kan konvertera modeller. Skulle vara kul om vi fick ut lite mer svenska tåg! Tyvärr kan inte jag heller bygga i 3d...