![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#871 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Jodå ljudet i BF: BC2 är det bästa jag har hört i något spel, då har jag ändå spelat en del spel, Frostbite gör även spelet helt fantastiskt och möjligheten att faktiskt jämna allt med marken är en väldigt trevlig detalj, vi får nästan ta en rund någon dag ![]() Körde för övrigt sniper på banan "Panama canal" innan, fick dubbelt så mycket poäng som min kompis som hade 16 kills, jag hade 7 kills, marksman headshot är lite smått roligt, dom förstår aldrig var man är ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#872 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
![]() ![]() I Sthlm Kallar sjunger Hellman: Inatt hoppas jag att Rosenbad brinner, tynar bort och försvinner. Finns massor med exempel, men man hör det bara om man lyssnar på texterna. Riffen ger inga budskap direkt.. http://www.dn.se/kultur-noje/musik/r...h-arg-1.982723 "Rocken har åter blivit röd och arg" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Håller på att ladda ner Isle of Wight från Steam till RW nu. Blir kul att testa det sen!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
Nu har jag testat IOW ordentligt och den var riktigt bra! Den var verkligen värd pengarna. Den kan verkligen rekommenderas starkt! Man får även med ett litet gult arbetslok + en vagn till den. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#876 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Deklerationspapperna kom idag med ett positivt besked att 14172 riksdaler kommer att ges tillbaka.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
Hur gick det te? ![]()
![]() |
![]() |
#878 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Haha! Det är du inte ensam om *visslar någonting om 20% skatt*
![]()
![]() |
#880 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Numera så ser mitt skrivbord ut såhär.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#881 |
Veteran
|
![]()
XP installerat och funkar utmärkt, ljudet är igång till slut och MSTS funkar bättre än någonsin!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#882 |
Tidigare v10
|
![]()
Fick under kvällen hem mitt nya Antec chassi, stort som ett hus, låter lite som ett Rc lok, men det är fruktansvärt svalt och lyser blått så jag kan inte klaga
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-04-08 klockan 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Tidigare v10
|
![]()
det kan ju passa sig med en bild på allt-i-allo maskinen.
![]() Inte bara kyler den datorn.. den kyler även mig när den fläktarna är satta på medium, ganska smidigt att själv kunna kontrolera farten med hjälp av knappar på chassit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hej! Igår hade jag turen att få åka X1. Det är inte ofta de går nu för tiden, och det är dåligt.
Men en sak undrar jag, varför luktar det så undligt om dem, är det bromsarna? Den där lukten som nästan luktar bränt tänker jag på. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Veteran
|
![]()
Jag måste verkligen beröma Raildrivers fantastiska support! Jag hade problem att få igång min raildriver med railworks, men jag fick ett snabbt ordentligt svar som var enkelt att förstå! En av de bättre supporter jag har varit i kontakt med!
![]()