|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-03-22, 23:37 | #1 |
Medlem
|
problemer med sms filer til et tog
Hei
jeg lastet ned et polsk tog ok jeg leser i redmi filen og ser at jeg ma laste ned cab og sound det gjør jeg uten problemer men når jeg skal starte spillet så får jeg følgende feil melding failed to find file:../../common.snd/snd842/842eng.sms failed to find file:../../common.snd/snd842/842cab.sms jeg har sjekket fil mappa og alle filene er jo der håpper det er noen som kan hjelpe meg evet se på filene
2010-03-31, 18:53 | #2 |
Medlem
|
er det ingen som kan hjelpe meg med de feilende
2010-03-31, 23:17 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Hei
Hvilket Polsk tog og hvor har du lastet det ned
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
2010-03-31, 23:27 | #4 |
Medlem
|
det er PKP SA134-014 som jeg har lastet ned fra http://andrzejlandrzej.trainsim.pl/jednostki3.php
2010-03-31, 23:56 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
Hei
I trainset mappen din har du sikkert en mappe som heter Common.Snd kopier lydmappen SND842 inn i den mappen.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
2010-04-01, 01:38 | #6 |
Medlem
|
merkelig det var det jeg gjorde sist da gikk ikke det men prøvde nå og da gikk det mystisk men takk for hjelpen