![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
För att underlätta lite för er.
Så har ni mitt OK, att använda mina egengjorda objekt så som vissa vägmärken m.m. Då jag har bytt mailadress sen configarna skrevs. Så står det bengolle eller kuid:73394. Så är det OK för mig. Angående mina ommålningar. Kan jag inte utlova någonting mer, än att det är OK från mig. Men inte hur dom ställer sig, dom som har gjort objekten.
![]() |
#122 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
okaj de tackar vi för
![]() EDIT: NI 2 som nyligen anmält er som betatestare, ni har platserna. ![]()
![]() |
#123 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Håller på att utveckla .com hemsidan för projektet:
http://www.projektgoteborg.com Här hittar du senaste bilderna, alla bilder, snart när allt är klart så kommer ni kunna kontakta oss via sidan bl.a http://projektgoteborg.com/bilder/
![]() |
#124 |
Medlem
|
![]()
Har fixat klart ALLA destinationsskyltar som vi ska ha med, kan tillkomma några till senare, annars är det klart, texturerna mm.
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2010-04-11 klockan 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Klart man vill ha den största och troligen bästa spårvagnsbanan i cybervärlden. Eftersom originalet, Göteborg, är så fantastiskt.
Som sagt jag vill ha CDn för vilket pris det än blir. BetaTestare är jag nog ingen bra just nu då min tid är alldeles för begränsad ett tag framöver. Tack för det ni gjort hittills och lycka till med färdigställandet. /Jens |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Medlem
|
![]()
Kul , de verkar ju som du vart i Göteborg så som du beskriver de
![]() Men Alla som vill förhandsboka skivan kan hålla sig uppdaterade här, så står det när PT GBGs skiva kommer att kunna beställas via www.projektgoteborg.com ( är just nu under uppbyggnad) .
![]() |
#127 |
Tidigare Ruben
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#129 |
Medlem
|
![]()
Beta-test platserna är nu fulla och info om hur de blir kommer, alla objekt till PT GBG har ett storleksvärde på 2,1GB! mer blir de, därför är de lättare om de finns på CD men om 2 månader kommer ju PT GBG version:1 ut ( betarutten, e vers;0,9).
NYTT: JUST NU BYGGSTATUS: Mölndals Centrum, Tågstation, spårvagns hållplats, buss-brohållplatsen. Bilder: 1: knappt 1 timme gamla Mölndals tågstation som får sammankopplingar med busshållplatsen ovan , på bron och över gången till spårvagnen. Busskurer, skyltar mm kommer att placeras på bron sedan ( detta ingår inte i Beta versionen , efter som den redan är klarbyggd 2: Centralens bygge är under paus men startar snart igen, härliga neonljus för den som utsmyckning.
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-04-16 klockan 00:56. Anledning: uppdaterad byggstatus |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]() Citat:
hej jag skulle villar blir den fjärde beta testare akriv svar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Medlem
|
![]()
HEj vi fixar de, men just nu värkar de som om de blir en skiva så de man står för är frakten hem till dig plus skivan. Du är vår sista betatestare, platserna är nu fulla.
![]() |
#132 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hur mycket (ungefär) kommer frakten kosta? Jag bor ju i Stockholm. Hur ska man betala?
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-04-16 klockan 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Betalningen kommer att genom mitt kontonummer eller samarbetes företaget EcoSafe UF ( Jag är en av ägarna :P) Men allt du behöver veta kommer i helgen, imon troligtvis, vi ska prata med posten om detta med.
![]() |
![]() |
#134 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Du ska väl inte begära att en betatestare måste betala för att få "förmånen" att testa. Det är väl en kosnad som du bör stå för i så fall, för att du ska få förmånen att ha en betatetestare.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-04-16 klockan 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Uppgift för er som är Exklusiva beta testare: Ni får hela spårvangsnätet och på vissa platser finns de extra hög detaljrikedom ( i Huvudskivan, runt 4 juni så är de överallt detaljrikt ![]() De ni får göra är att tycka till om banan, nåt du vill ändra på, eller nåt du vill att vi ska lägga till, alltså ge synpunkter.
![]() |