![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
TUSEN tack!! Nu har jag fått in den i spelet..
Dock är en av boggierna i hytten ![]() Finns det föresten en manual till C20 någonstans? Hur startar man tåget? Förstår inte riktigt... Men fint är det!
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-04-23 klockan 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tåget måste aktiveras!
![]() http://svoyager.com/faq/faq_sv.htm http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=11076 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Eftersom boggin är i vägen ser jag inte så mycket i hytten, hoppas nån kan hjälpa mig med det..
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
ÄNTLIGEN
![]() ![]() Nu ska jag bara försöka få in tunnelbanan också :P
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
om du får problem med tunnelbanan hör av dig här!
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
V1.5 av C20 finns här (för ni som hade problem med den in 2009-2010 och CM):
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...999#post211999 fortfarande på beta, eller man kalla den en "release candidate" men kan fungera med 2009-2010. Enjoy, SV Senast redigerad av SVoyager den 2010-06-04 klockan 02:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Jag har mejlat SVoyager om mina tilltag, får se om han hör av sig.
Ang. boggier i hytten: öppna C20 A-B Cab for edit. Öppna config.txt och ta bort containern bogey. Ang. destinationer: Lägg till drivercommand "Change Destination Sign" Ang. passagerare i A-B-vagnen: Ändra i passenger-containern, sätt initial count till något annat än noll.
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, jag hittade "view config file" är det rätt?
Så öppnade jag den och det är massa text om allt möjligt men jag hittade inte något om nån boggie.. Är den högt upp, i mitten? Längst ned
![]() |
#10 | |
Veteran
|
![]() Citat:
ser ut så här (det du skall ta bort): bogey { ..... ..... }
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Sökte i config-filen efter"bogey" och den hittade inget..
sökte också efter boggie, bogie, boggey, men inget finns.. ![]()
![]() |
#12 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Det är filerna "C20 Cab PassengerDark" och C20 Cab PassengerLight" du skall ta bort bogey-containern ur! Ledsen Micke, jag är också lite snurrig just nu. Eller om det var "C20 Cab CabDark" och "C20 Cab CabLight"? Cabar skall inte innehålla bogey-containrar!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2010-04-23 klockan 17:37. |
|
![]() |
![]() |