![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Varför skulle det?
Nu testade jag att ladda ner en metro station från DLS, det gick bra, inga fel, jag edit och comittar, men vid commit får jag felmeddelande -.- Det är NÄSTAN skrattretande...........................
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Gjorde en database repair, men får samma meddelande (metro station).
![]() |
#3 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
När du inst. från DLS behöver du inte köra "open for edit-commit", det sköter sej själv. Normalt sett behöver du inte göra det överhuvudtaget. För att vara säker, efter att du har inst. någonting, kan du bara välja "open for edit" och kolla om det dyker upp något, som i.s.f. har svarta verktyg i kors = symbolen för att det är just "open for edit.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-04-24 klockan 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Raderade metro tunnel, laddade ner den från DLS igen, inget uppe i spelet...
EDIT: Får inte in något jäkla objekt !! Har försökt flera olika, inga visar några fel i CMP, men de går ändå inte in i spelet...................... C20 gick ju, men inga objekt
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-04-24 klockan 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Har du kollat på båda ställena?
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Dock stod det i manualen till TS10 (som jag förstod det) att man skulle ha spelet igång medens man installerade.. Måste man ha det i de tidigare versionerna? EDIT: nepp, gjorde ingen skillnad.. fasen vad konstigt!?
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-04-24 klockan 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Det ända som måste vara igång är CM, som i.o.f är en del av spelet.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2010-04-24 klockan 16:03. |
|
![]() |
![]() |