|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-11-07, 22:31 | #1 |
Medlem
|
Fråga ang. ljudet till övergångarna
Hej!
Jag bygger lite på min nya route, på lite skoj. Men när jag satt dit min första övetång klagar Route Editor på att det saknar en ljudfil "crossing.sms" tror jag den hette. Hittar dock ingen sådan i Emges "Swedish Objekts" paket som jag laddat ner. Vart hittar jag den, alla ruttbyggare? Med vänlig hälsning: Pson http://tagbilder.cjb.net/ |
|
2002-11-07, 23:12 | #2 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
crossing.sms kan du väl kopiera fr "sounds" i en befintlig rutt, ex. KMJ?
mvh Patrik |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 14:21 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |
Fråga till Fredrik... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-04-17 13:40 |