![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Vore kul å se bild på Vagnhallen i Majorna. mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hur blir det med betan? Har inte fått något PM ännu. Ni har väl fått mina uppgifter om adress?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har pratat med Markus Wallgren om detta och han sa att den kommer i veckan här, men när jag talade med honom på chatt i måndags visste han inte vilken dag exakt, så ingen av oss betatestare har fått PM än, dom har pratat med posten angående betalningsalternativ till betan för oss igår och i förrgår, ungefär så ligger det till. Så det är klart på gång med andra ord. mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Nu har alla betatestare fått info om BETA rutten. Adressuppgifter har vi med ( allas) Hoppas nu ni får glädje av att vara först i Sverige.. Världen med att köra på PT GBG rutten ( BETA).
Bilder på Majornas Vagnhall kommer snart.. ikväll eller i mon för middag..
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-05-12 klockan 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Majorna ( södra) området Majorna södra ska vi nu få se lite, Vagnhallen, området ner mot Sannaplan.
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-05-12 klockan 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Wow, vad snyggt och fräckt alltså, 10 poäng av 10 möjliga ifrån mig
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Verkligen ett imponerande projekt ni har startat. Jag ser att några av mina alster kommit till användning, kul! Jag har visserligen "häcken full" (som vissa andra Göteborgslag) men hör av er om det är något ni oundgängligen möjligen skulle behöva (ingen lång önskelista bara!).
Lycka till: