![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Skickar över en klassiker i vinterskrud, bilden tagen i Arvidsjaur i februari. Då körs extraturer upp till Jokkmokks marknad. Lägg märke till de extra strålkastarna som verkligen behövs i vintermörket.
![]() ![]() Denna bilden togs i rykande kyla i Jokkmokk. Dieselmotorn gick som en klocka, trots mycket snö och kyla ... Edited by - hp on 08 November 2002 15:35:16 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vilka bilder..Hur kallt var det i Jokkmokk???Det värkar var minst -10 grader kallt..Jättecoola bilder..
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() Vd ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har bott ett år i Jokkmokk och upplevde en morgon -42.5
När det var vintermarknad var det bara -35 ![]() Men det går inte att jämföra kylan i norrland jämfört med kylan söder över i Sverige. Mycket fuktigare och råare i söder. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2001
|
![]()
de stämmer,när det är fuktigt,lite blåst och runt nollan här hemma så känns det som minus 15.sen att luften är relativt förorenad gör inte saken bättre.det är nog många med astma besvär här som hade sluppit dom om dom bott i norrland.
stefan |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har astma, och jag upplever vissa besvär utomhus när det är kallt då man anstränger sig - man får svårt att andas direkt. Men däremot i Funäsdalen, Härjedalen är det inga problem! Älskar att åka skidor! Med vänlig hälsning: Pson ![]() http://tagbilder.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Härliga bilder.
Tänk om det kunde komma lika mycket snö i mina trakter (Södertälje) om den nu kommer någon gång. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Har du flera bilder?
Dom är ju skit snygga!! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fina gamla klassiker - Da - Dg - Du | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-04-07 22:04 |
En svensk klassiker på gång... | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-03-20 02:54 |