![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Är det bara kväll/natt/mörker i Göteborg? Där jag bor är det midnattsol nu. Det skulle vara trevligt att få se, med några bilder, hur Göteborg ser ut i dagsljus.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Om ni har nr 38869 på trainz (så som jag har) så finns det en uppdatering på den här länken; http://www.justtrains.net/faqs.asp?drdProduct=205
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]() Citat:
Senast redigerad av Krill1987 den 2010-05-17 klockan 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag å Gampa experimenterar med detta just nu, men den senaste uppdateringen 41844 kommer du att behöva för Orginalrutten , betan räcker de med 40702 men man kan ju pröva redan nu å se om rutten ( betan) går..
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Skulle du kunna visa lite bilder på centralstationen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() Självklart ska jag fixa de så fort jag hinner.. den ser likadant ut på den rutt som vi ska slå i hop med din och flera andras.. Så detaljerna där blir höga... Nu en fråga: ÄR de någon som vet om de finns post saker asså med ess logga, typ postbilar, postvagnar mm? ( brevlådor vet känner jag redan till) De jag syftar på en den stora postterminalen där vid Centralen..... Läs gärna här och svara om du har svar: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...896#post210896
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-05-17 klockan 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Jag har också undrat över detta. Framgår ju inte så mycket, hur det ser ut. När allting omkring, är så mörkt.
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Inte för att klaga, men jag funderar också på en sak, ska himlarna som ni använder, verkligen vara sådär konstigt skriklila, ser inget vidare verkligt ut.
Tror att ni känar på att använda realistiskt dagsljus/nattmörker när ni visar bilder från bygget, som annars ser bra ut.
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|