|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-03-17, 11:44 | #1 |
Tidigare mrdaddydj
|
Problem med PM
Har haft problem med Package Manager vid några tillfällen när jag försökt installera olika saker. För det mesta blir det som på bilden. Och ibland går det. Någon som vet en lösning på problemet?
Kör med Win 7 Pro om det skulle hjälpa.. /Tack
2010-03-17, 18:54 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Felet som sådant låter ju inte så där katastrofalt (snarare banalt) så jag skulle försöka fortsätta.
/anders Senast redigerad av KMW den 2010-03-17 klockan 18:55. |
2010-03-17, 20:29 | #3 |
Tidigare mrdaddydj
|
Om jag fortsätter så fryser sig RW
2010-03-17, 21:49 | #4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Kör du programmet som administratör och med kompatibilitetsläge?
|
2010-03-17, 23:12 | #5 |
Tidigare mrdaddydj
|
Admin, självklart
2010-05-23, 19:20 | #6 |
Tidigare mrdaddydj
|
Är det verkligen ingen som vet någonting om detta?
Det verkar som att jag kan installera det mesta utom rutter, kul för mig som just laddat hem allt till Bergslagsbanan VOL.2 Har laddat hem senaste .NET men det är jättesvårt att installera, windows frågar efter ett språkpaket, som jag hittat, men inte heller kan installera. Verkligen ingen som sett/hört något om detta ö.h.t?!
2010-05-23, 20:10 | #7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
Samma problem
Tyvär så vet inte jag heller någonting om det men jag har samma problem. För mig så står det meddelandet på svenska och i slutet på felmeddelandet så står det så här att ett annat minne är skadat och att kontakta
administratören. Men du kan ju ladda hem saker till RW och ha det felmeddelandet eller är jag ute och cyklar. Men för mig SÅ kan jag inte ladda hem en ända grej till RW utan meddelandet kommer upp. Jag vet inte hur det gick till men dan innan så funkade det superb och nästa dag vart blev det så. Kan nån berätta hur man tar bilder från själva RW menyn vet ej.
2010-05-23, 20:36 | #8 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
Jag tror jag har hittat felet men jag kanske inte har rätt men Jag kollade på minnet att RW minnet var fullt. Kanske är därför jag får felmeddelanden. EN fråga, Hur tömmer jag RW minnet. Efter en stund så kommer det en ruta Där det handlar om att Datatvexekveringsskyddet har stängt RW.
Läste lite och efter en stund så stod det så här. Om datatexekveringsskyddet påträffar ett program på datorn som använder minnet på ett felaktigt sätt stängs programmet, och ett meddelande visas. Det är nog svaret för att det inte funkar. Det är jag nästan 100% på att det är det. Svar skulle vara bra?
MVH Fredrik1996 Jag har Aspergers syndrom. Senast redigerad av Fredrik1996 den 2010-05-23 klockan 21:01. |