![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Hej,
Jag har haft min dator i 7-8 månader nu. Idag när jag laddade ner och installerade ett program, så hände något konstigt. För det första så var alla text "Fonts" konstiga, de såg ut att vara smalare och nästan oläsbara. Och det andra är att ni vet ju att när man flyttar ett fönster, så brukar man se "live" när fönstret flyttas i samma takt som man flyttar musen. Men nu ser jag bara ett fyrkant av fönstret som jag ser när jag ska flytta på ett fönster, och när jag släpper fönstret/fyrkanten så kan man se fönstret i bild igen. (Ska lägga upp ett video imorrn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Dethär är nog inte rätt forum för detta, gå till någon webbsida där man diskuterar dessa frågor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Teckensnittet ser helt normalt ut enl mig..
Det andra är en inställning som spar prestanda. Kolla runt i kontrollpanelen, det ska finnas nått ställe där man kan välja om fönster animeras osv, sök efter det på nätet