![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
jag undrar hur man kan få bilar på standardvägarna. På alla andra banor som inte jag har gjort så har de samma väg men på den finns det bilar men inte på min, jag har kryssat i dendära ikonen "traffic" eller vad den nu heter. Jag kör Trs2009
tacksam för svar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Trafik symbolen som du kryssade måste vara aktiverad om bilar ska dyka upp på vägen. Minns inte hur det ser ut när den är aktiverad men jag tror att det är en gulvit ring runt symbolen som visar att den är aktiverad. Nån får rätta mig om jag har fel.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Då kan du inte ha använt samma väg. Eller så har du valt en religion utan biltrafik (vet ej om sådan existerar)
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
sök på forumet
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ighlight=bilar
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Inga bilar här heller
![]() Har tagit bort raden Holdcarz 1 som fanns i configen. Men trots det syns inga bilar. Mysko. Har det något med region att göra. Kör med TRS2010. Kan jag ändra Bengt Ljunggren till mitt namn utan att banan försvinner? Tacksam om någon vet.... Hälsningar
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Ja du kan, (och bör) ta bort/ändra namn och mailadress till din.
![]() |
#9 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Var kommer den configen ifrån. Det är min gamla mailadress, som inte längre stämmer. Men det som förbryllar mig, är author. Där har jag aldrig, använt mitt riktiga namn, utan alltid bengolle (tror jag).
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() EDIT: Jo nu ramlade en 25-öring ner. Banan är baserad på några spårplaner jag laddat ner. En var Tillberga vill jag minnas men den här hette visst något annat.
Benkegbg Är president i Bensland. Ett land där ALLA älskar att åka tåg. Senast redigerad av benkegbg den 2010-05-31 klockan 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har nu hittat orsaken till att inga bilar syns hos mig. Hade valt "Sweden Region Deskgrunt" och där kommer inga bilar :-( Hälsningar
![]() |
#12 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
För Deskgrunt har bland annat, lagt in den röda Volvon 240 och den vita 740 i regionen + lite andra fordon, som passar in på en svensk bana.
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
Så de du menar här är att det går att byta ut de fula bilarna ( amerikanska?) originalbilarna asså mot andra exempelvis svenska, om de nu går hur gör man då? ( låter nästan för bra & kul för att va sant?) ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Editera den region som du har till din bana, byt ut bilarnas kuidnr. till dom nya bilarnas kuidnr.
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Sökte på svensk region och hittade detta (om hur man ändrar till andra bilar bland annat): http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...=svensk+region Vet inte om det fungerar i TRS2010 (står att det bara går i 2006). Skall i alla fall testa. Hälsningar