![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Tss! Har aldrig självmant kollat på schlagermusik eller liknande blaska på TV. Men jag kan lägga en åsikt kring upplägget. Jag förstår inte varför man kör med semifinal och final och inte bara en enda tävling där alla är med som förr. Alla förändringar de gjort är mot det negativa hållet.
Sveriges bidrag genom tiderna känns alltid så svaga emot övriga Europa. Men det har ju gått vägen ett par gånger. Till sist vill jag poäntera att denna typ av tillställning/musik inte är i närheten av min musikstil!
![]() |
![]() |
#17 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Svenskarna kan producera men inte sjunga låtar?
För oss som vill ändra på tävlingen rekommenderar jag: http://www.facebook.com/#!/pages/Vi-...3775847?ref=ts ![]()
![]() |
#18 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Skit samma vem som vinner, det är underhållning för hela familjen i flera lördagar. Om sedan Sverige vinner är ju bara ett plus i kanten, sluta klaga för guds skull.
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Underhållning skulle jag verkligen inte kalla det, snarare musikalisk tortyr. Tävlingen var bra en gång i tiden, men nu mera är det bara en parodi. Alla har vi olika intressen, tyvärr gillar allt för många detta skräp för att det ska kunna försvinna för gott.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Med tanke på hur många som uppskattar melodifestivalen så känns det rätt meningslöst. Det intresserar mig inte ett dugg, men jag har löst det problemet genom att helt enkelt inte titta på eländet.
Prova det du också! ![]()
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2010-06-01 klockan 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() Jag låter bli att titta, och det funkar skitbra. Dock är det alltid skönt att beklaga sig över hur TV-människor år efter år offrar bra sändningstid för skit som detta ![]() |
|
![]() |
![]() |