![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! har en fråga jag har en sträcka med t e x 160 km/t men vill få godstågen gå i 90 km/t hur bär jag mig åt för att fixa det.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
EDIT: Alternativt kan du använda MaxPermittedSpeed. -
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-06-03 klockan 01:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Finns/funkar den i TRS2006?
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Båda finns att ladda hem från DLS. Kryssa i TRS2004 och välj Rules när du söker.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-06-03 klockan 14:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Tack för hjälpen ska testa och se om ja få det å fungera
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
knapparna Locos, Bogey (med bild på) för att bara få den kategorin
välj i rullgardinslistan för ännu mer specifik sökning
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Åhå ja ja
![]() Hur är det man säger - En bild säger mer än tusen ord. Det stämmer rätt bra in denna gång. För den bild du visar hade jag aldrig sett tidigare. Å förklaringen är att jag alltid trott att DLS var detsamma som ContentManager. ![]() Man lär något nytt varje dag. Tack leoj. Nu ska jag bara få till det så nedladdning via DLS funkar också. Får nu bara upp "Denna sida kan ej visas" då jag klickar på Download. Får forska i varför. Mvh Edit: Ursäkta att jag kapade tråden. Ska starta en ny nästa gång. Senast redigerad av Leif den 2010-06-03 klockan 23:42. |
![]() |
![]() |