![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
ta bort allt som har med C20 att göra, sen installera den nya och inget annat
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Jag har ett problem med C20.
Om jag väljer att öppna dörrarna, så öppnas bara de två första dörrarna, och alla dörrar förutom de två första på ena sidan på tåget är öppna redan från start och går inte att stänga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Jag har efter updaten fått en liten bug som gör att dom två första dörrarna stängs mycket långsamare än dom andra. Inte något stort problem men om det går att återgärd så vore det uppskatat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Kan man öppna dörrarna medhjälp av en bokstavstangent?
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
|
![]()
Tack för svaret.
![]() Men varför går det inte att köra C20 med cab view när man kör på Röda linjens rutt? Det är väldigt irriterande att köra med DCC Mode. ![]()
![]() |
#8 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
förarhytt, mittenvagn, mittenvagn, mittenvagn, mittenvagn o.s.v. så går det inte. Om alla dörrar ska öppnas måste du göra det första alternativet. Jag vet inte varför. Jag hade samma problem förut. Hoppas det här var till någon hjälp! ![]()
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2010-12-28 klockan 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Några uppdateringar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Nu har det typ gått ett år! Så jag undrar om projektet har stannat (är på viloläge) eller har man lagt av det?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Jag har varit i kontakt med David och han har tröttnat på TRS/TS och alla fel som kom i versionerna efter TRS2006 som gjorde att C20-modellen inte fungerade som tänkt längre trots ändringar.
Hans nya projekt, franska MI2N, är ockå nerlagt för hans del och är övertaget av hans kontaktman i Frankrike. Han har för ögonblicket fått nog av TRS/TS. Eventuellt - MYCKET eventuellt - kommer han att se om C20 går att anpassa till TS12 så småningom, när han eventuellt får lust till 3D-modellering i TRS/TS igen. Grattis till Auran som lyckats skrämma bort en mycket duktig 3D-designer!! //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2011-04-26 klockan 17:26. |
![]() |
![]() |