![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nytt tåg till RW ute. Ser väldigt fint ut och det verkar väldigt prisvärt med 7 olika vagnar i 6 olika varianter och 8 scenarios för 16 euro.
Får se om jag köper...
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag hade nog köpt det om mitt RW Hade fungerat eller om RSC för den sakens skull ens hade svarat på mitt mail..
Motorvagnen har ju faktiskt en fungerande växellåda och RSDerek ska släppa en uppdatering med en passenger view. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Den kommer jag nog att köpa, dåligt bara att den inte har interiör med. Det tycker jag man ska få när man betalar för något!
![]() Låter iaf bra att de släpper en uppdatering, undra bara hur länge det ska dröja. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Nu är den införskaffad och testkörd på Oxford-Paddington.
![]() Hur kul som helst att köra och blir riktigt sugen på att färdigställa Y6:an nu. Delvis med tanke på Y6:an som jag köpte Class 101 men även för att stödja RSDL så att det kommer fler uppdateringar av RW. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Låter bra! Går den fortfarande i trafik för övrigt?
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Nej, tyvärr jag tror inte det. I manualen står det att den slutade gå 2003, men jag är inte säker. Det kan vara att den slutade tillverkas då.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nej, class 101 byggdes mellan 1956 och 59. De var den mest lyckade av alla första generationens DMU:er i Storbritannien. De sista fem enheterna togs ur trafik för gått på julafton 2003. Däremot går fortfarande 25 stycken enheter som veterantåg.
![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu håller jag på att ladda ner tåget..
Jisses vad dom måste tjäna pengar på mig!