![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej!
Jag kan inte installera några tåg. Vet ej hur jag ska göra så här ser det ut när jag ska installera. _____________________ MVH rc611 Senast redigerad av Rc611 den 2010-06-16 klockan 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
"Kan inte ladda ner <KUID:253528:4001>. Kan inte inte hitta en URL att ladda ner ifrån. Det du söker finns inte på Download station." I och med att denna detalj saknas kan du inte se loket i spelet och kan inte använda det.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Varför inte?
Har sett andra som har det ute på banor. ![]() Senast redigerad av Rc611 den 2010-06-16 klockan 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Du får nog, först ladda ner orginalet som ekan länkar till i sin första post.
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24730
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Har lärt mig nu att jag måste ha Win rar för att kunna hantera orginalet, men hur installerar jag där?
![]() Senast redigerad av Rc611 den 2010-06-17 klockan 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Dubbelklicka på objektet ifråga så kommer Winrar att starta. I rutan ser du vad som finns i .rar-filen. Antingen finns det en cdp-fil och då bara dubbelklickar du på den och installerar som vanligt, eller (mer troligt) så ligger det en mapp där. (i den mappen finns config, mesher och texturer) Flytta då den mappen till ett bra ställe på datorn (skrivbordet går bra) Öppna sedan CMP (CM2/CM3) och tryck på File-knappen i menyn i rutans överkant. Välj Import content och leta reda på mappen (på skrivbordet om du nu lade den där) tryck ok, och checka att den är commitad.