![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Jag läste i nån manual att man kunde spara genom att trycka på F2, men det funkade inte. Kan man spara som man gör i MSTS, så man kan fortsätta från den sparade platsen senare?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
F2 fungerar för mig, kommer en ruta när man trycker på F2.
Nästa gång man väljer scenariot kan man starta från det sparade stället. Kan vara att programmet inte registrerade din knapptryckning så prova tryck igen. /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Det är trist när man kanske kört en längre stund och vill ta en paus, så måste jag alltid börja om från början igen. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej
Hur skall man göra för att få upp den där rutan, där man kan spara ett scenario? ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Jag känner inte till något annat sätt än att trycka på F2-tangenten. Då får man upp en ruta med en fråga om man vill spara scenariot och klickar på Yes eller No. När man vill fortsätta på det sparade väljer man samma scenario men klickar på Continue istället för Play. Kan det ha något med dina tangentbordsinställningar att göra att det inte funkar för dig? Hoppas det löser sig. /Micke |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]() ![]() Jag bytte tangentbord och då funkade det Tack för tipset ![]()