![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Ett förslag är att göra som jag gjorde när jag säkerhetskopierade allt från gamla datorn att göra alla dependencies som en elller flera stora Cdp-filer för att slippa leta som en tok efter alla okända kuider... Om det finns utrymme på train-sim för detta... Kommer hem från semestern i slutet på nästa vecka så kan ju ta på mig att försöka fixa något sådant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Tänk på upphovsrätten...
![]() ![]()
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
jag Kan ha spår av Dyslexi ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Gunter 2 den 2010-08-08 klockan 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Jag har laddat ner banan men jag kan bara kör Cst-IN och på flera ställen finns det ingen textur och det finns fullt av räls på åkrar också. Men annars favoriternas bana 1 av topp10
![]() ![]() ![]() P.S Borlänges Förkortning är BLG. ![]() ![]()
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
Kan nån här länka till SWEtrack v3.0? Hittar inte det på forumet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Veteran
|
![]()
Om det fattas saker, så är det nog för att du saknar saker. Om du kör TRS2009(?) så byter spelet ut alla splines som saknas mot en speciell typ av spår. Borlänge - Mora är i en egen rutt som heter "Siljansbanan" som följer med i samma nedladdning.
![]()
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Okej många tack jag kör med Trainz 2009
![]() ![]() ![]() ![]()
jag Kan ha spår av Dyslexi ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Gunter 2 den 2010-08-11 klockan 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Okej...Men spåren på åkrana och på andra ställen Vför finns dom kan jag ta bort dom elr
jag Kan ha spår av Dyslexi ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Gunter 2 den 2010-08-12 klockan 13:21. |
![]() |
![]() |