![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Hej!
Finns det någon bana som öresundstågen kör på? ![]() Har lite problem med sträckan malmö-köpenhamn som finns.. t.ex. inga spår på stationerna Örestad o Tårnby o Hovedbanegården... Så finns det någon som har någon del eller en hel sträckning så hör gärna av er ![]() Sträckorna jag tänker på är då: Helsingör-Köpenhamn-Malmö Malmö-Lund-Hässleholm-Kristianstad/Växjö Malmö-Lund-Helsingborg-Ängelholm-Halmstad-Göteborg Kan tillägga att jag har TRZ06 Ha de fint! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
här är en rutt från göteborg till köpenhamn http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24559
denna är malmö köpenhamn.http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22916
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Som sagt mlamö-köpenhamns rutten har jag lite spårproblem på..
![]() Sen den andra rutten, är väl den som är helt okomplett? :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Har du bara allt nerladdat från DLS så ska det inte vara några problem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej skulle bara vilja PS:a att JIV håller på med nåt e sådan rutt, dock är de jag GBGtram som byggt: GBG-Köpenhamn för ca1-1½årsen, i tr06... de saknas en del dock där...
men de kommer en riktigt bra rutt förhoppningsvis snart..
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Landskapet bryr jag mig inte så mycket om ,
Men det saknades väl stationer och sånt? :/ JIV rutten är väl tyvärr byggd i 09? |
![]() |
![]() |