![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vill du hjälpa till & utveckla nåt område? | |||
Jag bor i byggområdet & kan tänka mig bygga nåt där.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 27.78% |
nej , jag bor inte inom området.. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 72.22% |
Antal röster: 36. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#27 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Nu kommer äntligen de 1:a bilderna på sträckan GBG- Alingsås, nu är de så att jag satt i hytten hela tiden och tåg då ett intercity tåg, dock inte svenska men, de går bra och har inte de här tråkiga motorljudet: HLE heter tåget..
Nu till bilderna: 1: utsikt från ett hotell rum över Centralstationen GBG 2: Utfarten från busshål platsen på Drottning torget GBG 3:Bild från perrong på spår 16, längst bort från spår 1 där Alingsås pendeln står.. 4: Högre upp, bredvid lokstallet 1:a bron är ett spår från södra Sverige( Varberg..) även en gångbro, den andra bron är mot Södra, Östra sverige, Liseberg, Malmö, Borås... 5: MOT GBG! Vid sjön nära stationen Jonsered 6: " Nästa Partille" ( mot GBG) En del av utkanten på partille när vi närmar oss Partille C.
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-08-20 klockan 17:21. |
![]() |
![]() |