![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
En efterlängtad download
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej,Den fungerar inte riktigt Texten den blir röd och den går inte att sätta ut finns det något Orginal som behövs laddas ner?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
jag vill kunna sätta ut den men det blir så som jag har skrivit tidigare men inte fått svar
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Hectorrails nya Taurus-lok 242-001, som fick namnet "LaMotta". Loket är en repaint på "Gertjan van Harskamp's" DB !82. Thanks, and creeds to you "gjvh". Ev. saknade kuids finns på DLS. Åsså ett stort tack till "Kenta", för bilderna på det "riktiga" loket ![]() Bara att beklaga, om du inte har ett inköpt spel och nyckel till Aurans hemsida, för att kunna ladda ner saknade kuids därifrån. Har du ett riktigt inköpt spel och reggat dig hos Auran, så ska du kunna få loket att fungera. Genom att ladda hem grejerna därifrån.
![]() |
![]() |
Taggar |
ellok, hectorrail |
|
|