![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Själv har jag ju då, som redan påpekats, ett projekt med Z66 och V4 loken, Sen har jag ju T43 projektet, men det finns ett par detaljer som ska göras om.
Sen så har jag en ganska detaljerad mesh av korgen till en T44, som kom till en väldigt regnig dag. Listan över saker man vill göra är väldigt lång.. Och någon stans längst med vägen tänker jag lära mig att själv ta in sakerna i RW. Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-09-19 klockan 11:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Drar upp denna tråden igen. Vad har ni på g?
Själv kämpar jag vidare med Bergslagsbanan. Delvis så uppdateras linje 1 och 2 till TS12 (med ljus på plattformar osv) och sen byggs linje 3 och 4 också.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Jag håller på och lär mig att bygga i railworks,har hållit på i trainz sen 2004,men nu vill jag prova å bygga i railworks
mvh gubben50 --------- John |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
T43(Trainz konvertering), Zss 106 och någon tankvagn jag nästan glömt bort att jag startade...fullt fokus på att få T43:an i körbart skick just nu dock.
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag drar upp tråden igen!
Något nytt på g? Jag är fortfarande kvar på Bergslagsbanan, mitt RW3 samarbetar inte riktigt ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Jag håller på och lär mig att bygga i railworks,har hållit på i trainz sen 2004,men nu vill jag prova å bygga i railworks