![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#991 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 |
Tidigare ssg
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#993 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Och gärna 70 objektivet också! Senast redigerad av Sparkfot den 2010-09-15 klockan 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Lär sig hur ritbordet fungerar inför en kommande BF uppgift, förvånansvärt roligt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Medåkning stod på schemat idag, och tack vare en trevlig förare fick jag äran att inte bara åka med utan även framföra pendeln mellan Linghem och Mjölby.
![]() Senast redigerad av Joel den 2010-09-20 klockan 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Tillsammans med en annan forumit är jag på väg upp genom Sveriges inland för att bland annat fota längs Malmbanan och turista rent allmänt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#998 |
Medlem
|
![]()
Hade en bra valspurt inne i Östersund tillsammans med massor av härliga SSU-are och min kära flickvän.
Tillsammans lyckades vi måla Jämtland rött och har nu egen majoritet i två kommuner, behåller makten i landstinget och ordnat maktskifte även i Bergs kommun. Återstår gör Åre kommun som fortfarande är osäkert pga. ett missnöjesparti som tog hela 13% av rösterna... Men klart är; Jämtland är riktigt Rödgrönt ![]()
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2010-09-21 klockan 02:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#999 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1001 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Fick jobbet som tågvärd (eller kundvärd som de kallar det) hos DB Regio Sverige AB och ska börja åka Östgötapendeln Jönköping-Norrköping f.o.m den 12 december.
Kanske enformigt i längden, men så länge man trivs så funkar det nog bra! ![]()
![]() |
#1002 |
Medlem
|
![]()
Grattis Tobbe!
Tiden går fort! Mina barn blir 3 månader på tisdag och på söndag döps dem! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1003 |
Medlem
|
![]()
GRATTIS för tusan!!
![]() |
#1004 |
Medlem
|
![]()
Passar på att gratta lite här med!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 |
Medlem
|
![]()
Om en liten stund får jag äntligen köra X2 manövervagn igen. Undrar om jag kan köra in 62 minuters försening till Stockholm?
![]() |
![]() |
![]() |