![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2010
|
![]()
Jag har 2 frågor:
1. Hur gör man en patch som går från ingenstans (mitt ute på spåret)? 2. När jag ska ändra min aktivitet och dubbelklickar på aktiviteten så hänger sig hela Editors & Tools ![]() och det ända som står är: "Microsoft Train Simulator har slutat fungera" Själva felet heter: "APPCRASH" någon om vet varför? tack på förhand ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Välkommen till MSTS! Fråga 2 tror jag det har göra med bitarfärg kanske är för hög. Editorn funkar bra vid 16 bitar. Fråga 1. Öppna AE och sen klicka File/New. Klicka New på Player service så ser du Service editor. Klicka New vid Path och påbörja med placeringen Start Point där du vill. Högerklicka musen så kan du välja alternativ. Lycka till! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack
![]() 1. Är det den jag ändrar på options i själva MSTS? 2. Glömde skriva hur sätter man stopp punkt? PS. Snyggt jobbat på trollhättan rutten Totte ![]()
Ralph ![]() Senast redigerad av welinra den 2010-09-25 klockan 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
1.Det är bildskärm som du ska ändra på. Hö-klicka/egenskaper/inställningar. Kolla färgkvalitet.
2.Hö-klicka och klicka endpoint. Tack för uppskattningen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ursäkta om jag är besvärlig men det fungerar fort. inte
![]() Däremot kan jag öppna aktiviteter som finns med i spelet... Är det något jag måste göra när jag skapar aktiviteten?
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Skapa Aktiviten kan du läsa här: http://www.banbyggarna.se/guider/Aktivitet.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |