![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#586 |
Medlem
|
![]()
Både laptopen och den stationära har helt plötsligt problem med att läsa av USB-enheter. Tur att bredbandet och mobilen funkar, men resten fungerar märkligt nog inte. Har provat de vanliga knepen att formatera disken samt avinstallera drivrutinerna (så att de återinstalleras när man kopplar in en enhet), utan resultat. Ytterst märkligt att de är på det viset, några USB-komponenter fungerar ju.
![]() |
![]() |
#587 |
Medlem
|
![]()
En av mina bästa vänner hoppade framför tåget i helgen. Man är helt förstörd!
![]() |
![]() |
#588 |
Medlem
|
![]()
Jag beklagar verkligen... Finns inte mycket mer att skriva, det är en så stor sak ändå. Alla mina tankar går till dig, och hans/hennes andra anhöriga.
![]() |
#589 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Övningskörde idag på en helt vanlig 90-väg med solen rakt framifrån. Helt plötsligt ser jag ett stort moln av plast och glas framför mig och en millisekund senare har jag en bil med totalt krossad front flygandes rakt mot mig på min sida. Snabbt som tusan fick jag väja undan, nästan ner i diket och stampa på bromsen så jag lyckades missa bilen med mindre än en halvmeter. Jag klippte dock en vägskylt som den andra bilisten mejade ner samt hennes framdäck som flög av. Med resultat av detta for kameran i golvet med en rejäl duns. Efter att ha testat och kollat så verkar kameran fungera, annat finns dock att säga om kofångaren på våran bil...
Hur kvinnan lyckades ta sig upp på en stor hög refug, klippa två stolpar och flyga ut mot trafik precis framför mig på en raksträcka är dock fortfarande ett mysterium. Men chocken sitter fortfarande kvar... ![]()
![]() |
![]() |
#590 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Blir så jävla sur på att man suttit o byggt i RW i typ en timme, med massa små detaljer, sen så kraschar spelet utan att spara -.-
![]() |
#592 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Ska bila upp genom Norrland och ned genom Norge med start på måndag, självklart känner jag nu hur en förkylning växer i kroppen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Medlem
|
![]()
Behövs det nämnas? Vi Socialdemokrater gjorde ett skitval i år och Sverigedemokraterna har plockat hela 20 mandat i riksdagen. Fy. Fan. Värre dagar får man leta efter...
![]() |
#594 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Imorgon kan man inte handla med 50-öringarna. Det tycker jag är trist!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Det var ju ändå ingen som ville ha dem, så varför ska vi hantera mynten då? Det kostar ju multum att ha en massa mynt i omlopp som ingen vill ha.
![]() |
![]() |
#596 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nej, det är väldigt skönt att slippa dom. Inget kostar ju 50öre längre. då är det bara onödig småmynt som man måste ha minst två för att kunna köpa nått.
![]() |
#597 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Behöver ny dator..
Min laptop från 1803 går ju inte att spela på... Vill ju testa alla era projekt osv.. Någon som kan sponsra? ![]() Testa detta mycket avreagerande slå-på-datorn-spel! ![]() ![]() Senast redigerad av Patrix den 2010-10-02 klockan 13:00. |
![]() |
![]() |