![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 390
|
![]() Citat:
![]() ![]() Jag vill inte att X1 ska försvina gammla 40 åringarna har varit med så länge men jag säger ändå farväl till X1 för deras storhets tid är över och det finns inte så många kvar och alla står och inväntar döden. Tyvär lyckas Euromaint oftast med sitt arbete så man får inte se X1 ute itrafik så ofta längre men skönt käns det att få sätt en förarhytt i X1 medans dom fortfarende finns. Men X10 och X60 fick jag också se. Var häftigt inne i depån fick bland annat se en aldeles ny motor till X60 och den var så liten men så mycket kraft i. Nä några X1 finns kvar men många är skrotade skulle vara roligare med tågboilag som har flera olika tåg och det gäller alla men dyrare ochså olika delar till och verktyg till alla olika tåg RIP X1 1968-2010 (För dom flästa) Men några X1or är ännu Still going strong! Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-10-13 klockan 20:34. |
|
![]() |
![]() |