![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
Laddar upp en bild på eländet, trots nu att problemet inte uppstod. Men jag har inte installerat något nytt sedan dess. På bilden: X7 har spårat ur men Åssbon har det bråttom. Därför kan man höra en igenkännd röst: Flytta på er! Se upp! ![]() ![]() OBS. Förlåt bildstorleken ![]()
X2an! ![]() Senast redigerad av X2an den 2010-10-17 klockan 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Inte räddningskår, utan bråttomkår! (
![]() Nä, just den dressinen var den ända jag hade i trainz just för tillfället, men vem vet? Han kanske har tagit kontakt med Sväva O Company? Men iallafall, jag bara berättar vissa fel så ni kan förbättra ert underbara arbete! ![]()
![]() |
#4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Ser helt normalt ut för mig, när jag tittar på din och Lennarts bild angående urspårning.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
När den spårar ur och koppelanimationen är igång så slutar den fungera när man kör. Men man kan lätt starta om. Just det problemet inträffade för mig tidigare idag, men det är den ända gången hittills.
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
nu börjar det bli lite rörigt! "koppelfunktionen slutar fungera när man kör", vad menar du med det????
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag har jämfört Trainz-koppel och STL-koppel så nära man kan komma. Skillnaden är enorm - ett stort ord, jag vet, men täckande. Imponerande!
Ock så lite gnäll som grädde på moset: Någon på banvallen hade glömt att koppla ihop bromsslangarna. Tar mig friheten att bifoga ett par kraftigt uppförstorade bilder. Njut! Nisse Senast redigerad av Nils Blid den 2010-11-04 klockan 23:31. |
![]() |
![]() |