|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-11-22, 16:13 | #1 |
Senior Member
|
Jag kan inte köra!!
Nu behöver jag hjälp! Då jag skall provköra en tunnelbane rutt som jag håller på och bygger på så låser sig spelet! Ibörjan går allting bra med sedan då man kommit in i den första tunneln så kommer det upp felmedelande och man får skicka någon jävla felrapport till micro soft!Det har inte varit så här förut utan det började alldeles nyligen!
/Johan |
|
2002-11-22, 16:33 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
- Har du tagit backup på rutten ? Om du har det så återställ backuppen och se om felet kvarstår. Tänk på att återställa från en backup som är tagen vid en tidpunkt före felet uppenbarade sig.
Om allt nu funkar så är det felsökning i rutten eller helt enkelt att bita i det sura äpplet och fortsätta där man var när man tog backup. Dvs att fortsätta bygga på den rutt man återställt med hjälp av backupen. Om inte detta hjälper hade jag gjort en ominstallation av MSTS och om felet fortfarande, trots ominstallation av MSTS kvarstår, gjort en ominstallation av Windows. Om det fortfarande är fel kan man ju börja misstänka någon hårdvara i datorn. Men funkar datorn förövrigt utan problem så kan man med all säkerhet utesluta hårdvarufel. Finns säker fler sätt att lösa det på men så här hade jag gjort. Mvh R o g e ® Edited by - Rogge on 22 November 2002 15:33:48 |
2002-11-22, 17:53 | #3 |
Senior Member
|
Jag hittade felet! Den hade slutat fungera då jag installerat en metro station jag laddat ner!
/Johan |
2002-11-22, 19:16 | #4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
- Bra att du hittade felet. Olle hyvvä ! Mvh R o g e ® |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Inget Rajtan Tajtan här inte! | Riitta | Off-topic | 3 | 2003-05-15 20:41 |
Titta inte in här, inte mycket att se ändå ;) | tufftuff | 3D-design - Trainz | 5 | 2003-05-13 23:44 |
Går inte komma in på http://msts.e-buzz.net/ | pglrtrain | Off-topic | 1 | 2003-05-12 17:41 |
Något litet bara... | tufftuff | 3D-design - Trainz | 56 | 2003-03-07 19:49 |
Vad är sämst med Trainz? | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 28 | 2002-10-01 07:52 |