|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-11-06, 00:38 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
Åhhh vilken lycka...
...Efter mycket ståhej, har jag ikväll äntligen fått mina tåg att kunna mötas på enkelspår. Nu har de kört runt i min skog i två timmar alldeles själva utan att krångla.
Ett kort stycke sidospår här och där och rätt signaler m.m. så ville det sig. Men huga vilka konstiga saker som kan inträffa om minsta sak är fel. Men som sagt, detta är lycka, vilket jag försökt förklara för min son som bara skakar på huvudet. |
|
2010-11-06, 01:41 | #2 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
Gratulerar!
Visst känns det bra när man äntligen får till det som man tänkt sig. Men ibland kan det sitta långt inne. mvh .... Mats |
2010-11-06, 05:54 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
ja det var länge sedan ett spel gav mig så mycket glädje. När man kan börja dirigera olika tåg och allt flyter, då blir det roligt.
För att inte prata om när man kan lägga till ännu flera plattor och skicka tågen på en halvtimmesresa. |
2010-11-06, 22:28 | #4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Citat:
2010-11-07, 01:23 | #5 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Who¨s crazy..
Ett intresse gör livet ytterligare en höjdare.. från en som slipper klippa gräs i vinter.........