![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
efter ett antal timmars kopierande av localmappen från ts09 --> ts2010 så fukar det inte m.a.o. finns inget gammalt content (Från TS2009) på ts 2010? Måste jag comitta eller nåt?
Vad ska jag göra ![]() Tacksam för svar, tycker det är onödigt att ha lagt en massa pengar på ett spel och sen inte får det att funka ![]()
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2010-11-07 klockan 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Kört "Database Repair" ?
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
nej......
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kryssa ur "display only favourite content" i settings,
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag har gjort allt som ni har sagt och nu är det bara att vänta och se
![]() Tack för hjälpen ![]()
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2010-11-07 klockan 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Bara vissa saker kommer med
![]() St´s 04 Eller 05´s spår kom inte med plus en massa andra saker ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Provat: Starta Trainz 2010 och välj "Options" från File-menyn. Bocka i rutan "Enable compability mode for older contents". Hälsningar
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Funkar fortfarande inte
![]() ![]()