![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#91 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() Citat:
![]() ![]() Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-11-07 klockan 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2009
|
![]()
Jag försöker få MG-löket att fungera men saknar Unknown Location: <kuid:67375:1102> . jag har letat men lyckas inte hitta den. Någon som kan hjälpa?
Stort tack för alla fina objekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Längst ner i första posten.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-11-09 klockan 05:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Medlem
|
![]()
Hej. Laddade just hem Mg, F5, Xoa5 och Xoa7 men dom vill inte fungera.
![]() error: the tag 'high beam value' is not permitted whitin this container. error MeshData: ![]() error: unable to load animation file 'sj motorvagn xoa5 leveransskick 1948 3_11\luft_1_anim.kin ' (no resource) Vad göra? Fordonen går inte att placera ut i surveyor. Känns tråkigt då det verkar var riktigt fina modeller. Är det någon som har nått bra tips?
![]() |
#95 |
Medlem
|
![]()
Eller är det tänkt att dessa fordon ska fungera i TRS 2006 då det är det jag använder. Bara en liten fundering.....
![]() |
#96 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Fungerar bara från TS2009 och framåt, tyvärr.
![]() |
#97 |
Medlem
|
![]()
Okej. Det förklarar en del. Jag börjar bli seriöst less på TRS 2006. Nu pajjade hela skiten ihop. Trainz vägrar starta och Content manager säger bara "Rebuilding The Trainz Asset Database." Ska försöka reparera det men det är drygt så in i .......!
Är TRS 2009 bättre eller hur är det? Funderar på att skaffa det men då systemkraven är högre än TRS 2006 och min dator just precis klarar gränsen för TRS 2009 är det frågan om det är värt...
![]() |
#98 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Går mycket snabbare att starta upp, hänger sig inte lika ofta, så att man slipper reparera databasen lika ofta. Skulle det behövas, så tycker jag att det går betydligt mycket fortare, att göra det i TS2010. Sen om du funderar på, att köpa TS2009, så tycker jag. Att du istället ska slå till med TS2010.
![]() |
![]() |
#99 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Annars fungerar TRS2010 SP3 som en dröm, men en sak måste man göra ofta (helst varje dag): TA BACKUP PÅ LOCAL-MAPPEN I USERDATA!!!!!! Och en sak skall man ALDRIG göra: EDITERA BUILT-IN CONTENT!!!!! Gör en CLONE och valsa runt med den istället!!! Goda råd är dyra, speciellt när man, som jag, inte efterlever dom.
![]() |
![]() |
#100 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nu har vår "Trainz-Rembrant" slagit till igen! När jag ser J-lok och F5 texturerade på detta utomordentliga sätt blir jag både glad och avundsjuk precis som Ture Tventon blev på Vesslan!
Gediget Ekan!!!!
![]() |
#101 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Satsar nog på TRS 2009 då minimum kravet är Intel Pentium 2.2 GHz och jag känner inte för att byta dator.......
![]() |
![]() |
#102 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Det låter klokt.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Medlem
|
![]()
Låter klokare än att hålla på med det där j¤vla TRS 2006 då det inte fungerar tillfredställande...
![]()
![]() |
#104 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Ja det är klokt, om du vill ta del av alla STL(EB) saker som finns just nu och som kommer i framtiden.
![]() |
#105 |
Medlem
|
![]()
Är det någon som har något tips hur man får TRS 2006 att fungera. Svara då i min tråd med namnet HJÄÄÄLP!
![]()
Använder TRS 2006. Senast redigerad av GLE den 2010-11-09 klockan 23:27. |
![]() |
![]() |