![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Men som sagt jag lyssnar nog ganska mycket på önskemål i den frågan.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Att göra just det man själv tycker är roligast för stunden och inte efter alla andras olika önskemål. Själv skulle jag tappa lusten ganska omgående, om jag fick höra, gör det och det och det. Annars som önskemål, så ser jag gärna den äldre varianten utav Z43, T21 och dina vagnar med likvärdiga texturer som du gör nu. Men det är ingen panik, det får helt bero på, när tid och lust infaller för dig. Ser nyfiket fram, till dina nya projekt.
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Smyger in ett litet önskemål om T21:an, jag oxå (då är vi två i.a.f.
![]() ![]() Finns ju ett antal varianter som man skulle kunna göra på den. Men som sagt, inget tjat, eller "krav", bara om du själv har tid & lust. Annars är det bara att hålla med Bengan, man är lika nyfiken själv oxå, på vad du har för roligt på gång framöver ![]()