![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Tyvärr, tror att det är enda sidan där rutten finns.
![]() |
#47 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det gick att ladda hem rutten för mig. Bönan! Finns det tåg i rutten? Annars kan det bli massa jobb.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2010-11-27 klockan 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Hedersmedlem
|
![]()
Italia28-rutten menar jag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Veteran
|
![]()
Jaha. Nej, några tåg följer inte med den heller, men det finns många fina italienska tåg här: http://www.trenomania.it/eng/index.asp
![]()
![]() |
#51 |
Medlem
|
![]()
Hei nå har dem fikset feilen. Så nå kan ruten lastes ned.
![]() Fant en side her med TVG vet ikke om noen har testet dette. http://www.home.zonnet.nl/mtotto/msts.htm http://perso.numericable.fr/~lucweb/lgvmed/eng/ ![]()
![]() |
#52 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Oj, vilken rutt! Efter installationen blev Global-shapefiler förändrade, så att mitt eget Thn_2 får felmeddelande. Road och JP2Rd blev korrupta. Installerade dem på nytt och det löstes för min rutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Veteran
|
![]()
Då kommer jag med en uppdatering och ett nytt ruttips! Franska LGE har uppdaterats till version 2.3, så man kan köra "riktiga" tåg hela vägen från Paris till Luxemburg eller Strasbourg. Finns att hämta uppdatering på nyöppnade funtrain.net. Filen är på ca 50mb.
![]() Och så mitt tipps då: Namn: Oravita-Anina Finns att ladda ner på: train-sim.ro Land: Rumänien Strecka: Oravita-Anina Övrigt: En dieselbana i sydvästra Rumänien. Extremt välgjort landskap. En riktig bergbana, som slingrar sig fram genom södra Transylvanien... En sån som mig får "nervösa ryckningar" över hastigheten, men det verkar ju faktiskt finnas folk som uppskattar att köra långsamt... ![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2010-12-17 klockan 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
Rutten verkar bra, har laddat ner den och installerat. Men när MSTS laddar in rutten så hänger den sig efter ett tag (="Send to Bill"). Har kört bat-filen några ggr. och checkat rutten med RR (den hittar inga fel). Så då undrar jag, är det några speciella spårdelar eller något liknande som man behöver? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |