![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1066 |
Medlem
|
![]()
Beror på var i Sverige, jag är väldigt glad att det har kommit härlig snö. Lyser upp i mörkret. Sålänge man inte försöker salta bort snön så
![]()
![]() |
#1067 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() Inte som dom "glada" polackerna, komma i t-tröja å blanka svålar, å stå å klia sej i knoppen, när man inte kommer igång efter ett rödljus på plan mark ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1068 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Justa bromsar; Check på bilen. Vagnen? ABS-en kopplar vi inte ens längre! Släpet verkar vara ett stressat sådant för det lägger sig för omkörning åtminstone en gång per natt... Kedjorna behövs sällan mer än att lägga de under driven när man inte kommer loss från terminalen... ...men så kör jag ju livsmedelsfjärrbil på 87'an! Haha! Polackerna är ju underbara, slicks på driven med tvåaxlig dragare och allt lass bak på trailern ![]()
![]() |
![]() |
#1069 |
Medlem
|
![]()
Termometern visar just nu 26 sköna...
![]()
![]() |
#1070 |
Medlem
|
![]()
Märker det på snörapporten från Åre. Tydligen råder inversion, alltså ju högre du kommer desto varmare. Slutsatsen blir alltså -26 i Åre by och kanske -4 till -6 på skutan.
Så upp med dig på berget, oavsett om liftarna går eller ej. Hört att de kört igång VM6 åtminstonde. Tyvärr blir det inget Åre för min del denna säsong.
![]() |
![]() |
#1071 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Själv tänker jag bege mig mot parasitvattnets hemstad, Östersund, istället ![]()
![]() |
![]() |
#1072 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Åkte till Uppsala idag, med Uppsalapendeln. Åkte i B10, en okej vagn men lite tråkig interiör.
På hemvägen blev det en X40 faktiskt, jag trodde att det skulle bli någon vanlig pass-vagn igen! Helt annat att åka den, med träpanel på väggar osv, det ända dåliga var kanske att det gnisslade mycket från fönstret jag satt vid. F.ö skulle X40n till Lidköping. Blev en bra dag ialla fall, men kallt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1074 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Men X40n gick dit, eller om det var Linköping, jag blandar alltid ihop dem.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Hämtade ut en ny glugg idag. Ska hårdtestas rejält te helgen. Första intrycker är: Kick-ass!
![]()
![]() |
#1077 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Nattjobb! Åka ett varv till Kårsta och sedan lalla omkring och klargöra hela natten på Östra vid perrong, man kan ha det sämre på jobbet.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Klargjorde och körde fram ett fordon åt _gege idag, även fast jag inte fick veta att det var han förrän efteråt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Fick MVG i programmering A för ett par veckor sedan, nu även i Programmering B, och även kommentaren att det var ett av dom bästa spelen som en grupp har producerat på våran skola, sådant är alltid roligt att höra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 |
Medlem
|
![]()
Paketet innehållande två julklappar till min flickvän som jag beställde för 1,5 vecka från Florida, USA sedan kom alldeles nyss levererat till dörren. Nästan en vecka tidigare än vad de lovat - och det trots alla snöoväder i Europa.
FedEx har alltså gjort ett ruskigt bra jobb i kombination med Posten Logistik:-)