![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1081 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1082 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1083 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1084 |
Medlem
|
![]()
Säkert möjligt, men skickades hursom med FedEx från Florida, via en hub i USA, till FedEx i Paris och sedan till Stockholm där det sedan gick med bil upp hit och Posten levererade hem till dörren:-)
![]() |
#1085 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Har fått mina första betyg i skolan idag
![]()
![]() |
#1086 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1087 |
Medlem
|
![]()
Fredagsmys med Social Intercourse på Radioseven!
![]()
![]() |
![]() |
#1088 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1089 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Fyra trevliga saker:
Har jobbat nio dagar i rad, så nu ska det bli skönt med ledigt söndag-måndag. ![]() Idag har jag en bra tur, mer rast än jobb. ![]() Jag såg just lönebeskedet, jag får ut mer efter skatt än jag får före skatt. Nu är jag uppe på slutlön. Senast redigerad av Kristian den 2010-12-18 klockan 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1090 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Är det på grund av den kommande effektiviseringen som du lämnar Tågkompaniet? Tråkigt i så fall, men jag gissar att det blir bra även på TrainDrivers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1091 |
Medlem
|
![]()
Både jag och tjejen är sjuka, men man får se det från den positiva sidan; Man får ett otroligt bra skäl att bara ligga under täcket och sova...
![]() |
#1092 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Detta blir en bra helg! Slutade skolan i går, och på avslutningen fick man diplom för årets game design på grund av spelet jag var med och skapade, Flare.
Så fyller jag 18 i dag, och är på god väg att ha pengar nog för att köpa kameran jag har på min inköpslista. Och nu strax så ska jag åka iväg för att käka middag med lite vänner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Ä're de man har tjejer till? ![]() ![]() (Krya på dej). ------------------ Marcus: GRATTIS ![]()
![]() |
![]() |
#1094 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Ja, heja och hå! Så var det snart jul igen. Gick på jullov idag. Men skolar var inte en hemsk lokal idag, nä, vi fick en lång filmstund. En flaska Cola och två små påsar chips räckte inte långt. (
![]() Och sedan är det julafton, längtar till man får öppna klapparna. Annandag: Min födelsedag! (13 år) Och sedan nyår, får väl trösta mina kattungar: Bild 1: Kattis Bild 2: Grållan FÖRLÅT BILDSTORLEKEN!!! ![]()
![]() |
#1095 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Av någon anledning blev det en tidig jul hos oss igår när vi köpte en tv, högtalare, ps3, guitar hero wariors of rock super bundle, gran turismo 5 och en extra kontroll.
Mycket oväntat inköp. Men jag gillare! ![]()