![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1096 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Vi har nu tagit över en supergullig "liten" kissemiss som vi ofta har passat. Så nu kommer man aldrig att vara ensam hemma
![]() Tyvärr är inte förre ägaren kvar hos oss längre, så antingen skulle vi ta emot henne eller så var det avlivning. Och det andra alternativet skulle jag aldrig kunna leva med ![]()
![]() Senast redigerad av Mikey den 2010-12-21 klockan 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Bokat tågresa Södertälje-Uppsala-Sala-Flen. Ska bli kul! En heldagsresa blir det
![]() ![]()
![]() |
#1098 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej
![]() ![]() Har sagt upp Telia fasta. Sagt upp bredband adsl. Har nu Mobilt Bredband,Ner 16 mb och upp 4 mb. ![]() ![]() ![]() Inga d-la kablar att snubbla på. Jaaahoo |
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Internetuppkopplingen hoppade äntligen igång igen efter att ha legat nere i närmare ett dygn!
![]()
![]() |
#1100 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1101 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2008
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#1102 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Finns något som kallas för lathet. Du har väl väggar och tak hemma som du kan montera kabeln på? Mobilt bredband kommer aldrig vinna över fast lina då det mobila har en instabilitet som verkligen gör sitt namn. Går ju sjukt mkt fortare via fast, väljer du 7,2 Mbit mobilt resulterar det bara i 2Mbit enligt BBkollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1103 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
8 Mb Ner kostnad 299:-
Högst 1.5 Mb Ner OBS!!!! Vid visa tillfällen. Angående kablar att snubbla över,skrev jag som ett humoristiskt inlägg,har inte snubblat på kablarna,för dom drog jag längs väggen. Fiber-Internet är framdraget till det område jag bor,men vi är inte anslutna Ännu. Förhandlingar pågår. Som Pensionär måste jag se över mina omkostnader,eller hur min herre Schuzze. Önskar dig och andra God fortsättning |
![]() |
![]() |
![]() |
#1104 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kom precis över GTA 4 för 96kr på steam. 75% rabatt var det! Så istället för att betala 384kr så fick man rejäl rabatt! Alltid kul!
![]() |
#1105 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fick idag hem två kort i brevlådan. Ett Visa Ungdom knutet till Swedbank (tanken var att vi skulle fixa ett riktigt visa, så att jag kan göra inköp på internet själv, men det tillät de inte).
Några dagar efter nyår så var vi på SEB för att mitt gamla Maestro inte fungerade, då tänkte vi att vi lika gärna kunde fråga om det gick att få ett VISA där. Och det gick. Så samtidigt som jag fick hem mitt Visa ungdom idag kom även ett riktigt VISA. Så det är extremt skönt att slippa låna föräldrarnas kort varje gång.
![]() |
#1106 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Utbildning T66 mån-tis, ska bli skoj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1107 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Från och med veckan som kommer är det skoldagar fram till klockan 12 på måndagar, onsdagar och fredagar. Tisdagar och torsdagar får man gå till klockan 14. Tänk att man kan ha så sköna scheman på Naturvetenskapsprogrammet!
![]()
![]() |
![]() |
#1108 |
Medlem
|
![]()
Blir det Kruthornet nu? =)
![]() |
![]() |
#1109 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Drar till Norrland tisdag-fredag.
Blir provkörning av mult Rd2 Borlänge-Kiruna tur&retur. Ska bli riktigt kul!
![]() |
#1110 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |