![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag har satt ut bakgrunder, jo dom hette ju nått på engelska också, d.v.s. som en vägg där man ser skog och berg o.s.v. så det inte ser ut som "rymden" utanför området, då till min fråga, kan man låsa t.ex. dessa "väggar" så man inte kommer åt dom?
Det har hänt mig att man ska flytta eller vrida på nått men då är det nått i bakgrunden som flyttas istället och är det denna bakgrund så förskjuts den helt åt skogen och sen tar det säkert 1 minut innan den är i rätt läge igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Låsa vet jag ingenting om. Har du TS2010 så kanske det går med lager, jag lämnar detta osagt
Annars så rekomenderar jag dig varmt ctrl+z (eller tryck på ångra/undo) så kommer spelet automagiskt återställa ändra tillbaka det du sist pillade på
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja just ja den funktionen hittade jag, hade glömt den då jag skrev denna tråd, väldigt enkelt och bra om man råkar sabba nånting.
|
![]() |
![]() |