![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Dom bilderna är inte 1600x1200 kan jag säga. Inte med den pixligheten! På min ganska dåliga skärm kan jag bara ha 1280x768 som max och då blir skrivbordet utdraget. Vet inte varför, men jag har kunnat ha 1280x1204, dock i 60 Hz och jag vet att det är drivrutinen till skärmen i Windows XP som ställer till det. ![]() Det är härligt när FPS stiger uppemot 60 på linjen! Är det någon som vet varför jag i alla fall på min dator får en 5-10 FPS lägre med X2000 Photorealistic än med SL X10 Version 2 om man sitter inuti cabben? Någon som kan ordna det? Någon som upptäckt samma sak? Tack på förhand! Med vänlig hälsning: Pson ![]() http://tagbilder.com/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Megapack X1X [Vad är skillnaden mot ver. innan] | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-05-23 11:59 |