|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-01-16, 15:49 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Raildriver Cab Controller
Hej! Undrar om någon har en Raildriver Cab Controller till salu?
Skulle gärna vilja köpa en sådan. Maila mej om du har en till salu: martin.l.t@hotmail.com |
|
2011-01-16, 16:39 | #2 |
Tidigare Traindriver94
|
Det räcker med en tråd... Det är inte fler som ser din tråd bara för att du gör en i varje forum.
2011-01-16, 17:06 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Nej, men jag tänkte att alla kanske inte kollar
i Trainz-forumet om man har en annan simulator. |
2011-01-16, 17:09 | #4 |
Tidigare Traindriver94
|
Nej men jag tror att de flesta medlemmar på forumet kollar på "dagens inlägg" för att se vilka inlägg som blivit uppdaterade..
2011-01-17, 02:40 | #5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Som nämnt så räcker en tråd gott och väl.
Några tips är ju att du skriver bland annat ungefär vad du kan tänka dig att betala för en och om köpare eller säljare står för frakt/överlämning eller liknande. Jag har en som jag inte använder(minns inte just nu var den ligger, men någonstans i nån gömma lär den väl stå). Tyvärr är USB-sladden lite skavd på ett ställe, men den fungerar bra för mig ändå. Problemet är att det är lite långt till Sthlm för leverans och frakten är rätt dyr på dem har jag för mig. |