![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Funkar MSTS, RS och dom olika Trainz felfritt i Win 7?
Eller måste man köra dom i "komatibilitetsläge" för olika äldre OS? Är det krångligt att få det att funka? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
RW2 funkar också! Kan krascha ibland när man bygger, men vet inte om det beror på win7 eller spelet!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
RailSim, RailWorks, RailWorks2 och MSTS i Win7 utan några problem.
/æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Mycket raskt och bra svarat allihop!
![]() Jag ska hjälpa en modelljärnvägsexpert att köpa sin första pc och det blir sannolikt en Win 7-burk. Huvudsaken är då att han kan få igång de tåg-spel som han helst vill ha... ![]() ![]() . |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Win7 Swe och TS2010 Eng.... funkar utmärkt ihop tycker jag.
Har dock haft problem med uppstart av program efter att ha lagt in diverse fordon och annat, kan vara för att jag tagit för många på samma gång och då har det knytit sig totalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Win 7 pro eller högre funkar bra i alla säger jag. Och Win 7 är överlägset alla OS jag testat (win 95, 98 XP o 2000). Du har allt att vinna på att byta!
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2011-04-15 klockan 18:52. |
![]() |
![]() |