![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1111 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1112 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
*Gilla* På det! Dom e skitsnygga i det färgschemat!
![]() |
#1113 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Då gör vi ett nytt Kiruna-försök i kommande vecka!
![]() |
#1114 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Vet inte om jag ska lägga det här i positiva, eller negativa tråden... Men imorgon ska 9orna i våran skola åka till Romme!
![]() ![]()
![]() |
#1115 |
Medlem
|
![]()
Inflyttad i lägenheten i Krokom, nytt schema på jobbet som förvisso innebär att jag är borta längre tid hemifrån, men som är betydligt lugnare och skönare i början/slutet av veckan och dessutom har jag haft en trevlig födelsedag tillsammans med flickvännen och ett par goda vänner.
![]()
![]() |
#1116 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Helt onödig information kanske, men idag provade jag på den där skumma mjölkdrycken kallad "Pucko". Det var riktigt gott faktiskt, tänk vad man missat under alla sina 16.5 år
![]()
![]() |
![]() |
#1117 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag ska bli morbror!
![]()
![]() |
#1118 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Skämt åsido, grattis i efterskott i.a.f, och hoppas att du kommer att trivas bra där.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2011-02-01 klockan 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1119 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Har fått en fet befodring och är fast anställd från idag.
Det luktar 7D runt hörnet... ![]() Klagar inte på att vara fast direkt, första schemat jag får så har jag ledigt Tors-Mån ![]()
![]() |
#1120 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Måndagen den fjortonde februari sätter jag mig i skolbänken i världsmetropolen Mjölby. Det verkar inte bättre än att jag ska bli lokomotivförare.
![]()
![]() |
#1121 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Löneförhöjning!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det är långhelg denna helg, så jag är ledig lör,sön,mån,tis
![]()
![]() |
#1123 |
Medlem
|
![]()
Gratulerar till en som passerat de kluriga testerna!
![]() |
![]() |
#1124 |
Tidigare ssg
|
![]()
Alla hjärtans dag minsann. Ska se om jag inte lyckas skicka med lite slängkyssar från ngn snygg ombordkollega på ngn av 5xx tågen när de passerar My ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |