![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Väldigt spännande berättelse.
Det är en sak som du skriver som jag vill förtydliga (ingen kritik bara ett tips) du skriver "ut över Södertälje viadukten", Stationen som jag tror du menar heter "Södertälje Syd" eller om du menar bron som ligger strax norr om stationen, så heter den "Igelstabron".(det är dom enda två "viaduketerna" som jag kan komma på som ligger i Södertälje.) Väntar med spänning på fortsättningen, hoppas du lägger ut den här också. MVH Bengt L. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bok till salu: Svenska lok och motorvagnar 1988 | rotten | Allmänt om tågsimulatorer | 0 | 2004-07-13 23:21 |
Hytter till svenska lok? | Barman | 3D-design - Trainz | 4 | 2003-07-01 05:58 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |
Välkommen till svenska forumet om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-08-28 09:45 |