![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Hittade ingen bild på länken, bara text....men jag kollade en linjal igår och har mina aningar hur det kan se ut.
Planerar att skriva ut Starthjälpen och sen tror jag det fanns även en annan PDF på svenska, får man sätta sig ner och gå igenom allt grundligt. Men som sagt, man är bara en rookie sen nån månad tillbaka Senast redigerad av Pe4r den 2011-02-14 klockan 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Har kommit på att en del av mina baseboards fungerar som testbänk just nu.
Här är mitt senaste test, gick tyvärr inte in i motlutet med full gas, var lite synd, låg på kanske 50%, d.v.s. 40 km/h eller liknande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag byggt vidare på min höjhöjdsbana, t.o.m. fått till ett vändspår
så även fullstora tågset har möjlighet att vända och gå tillbaka. Vet inte vad maxhöjden är men jag befarar att vill man ha sluttande spår kan man ha hur många mil sluttande som helt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Den här kanske visar vilken höjd jag verkligen är på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Oj.....Trött.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Har precis slagit hastighetsrekord på min bana med 215 km/h.
Kan loket heta Intercity 125 kanske? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag släppte iväg ett gäng vagnar från loket i toppen av en brant.
Jag kan säga att dom rullade väldigt många kilometer........ ![]() Bild 2 är väl nått som ska se ut som ett gruvshack, i andra änden av den här gruvan skall det bli en lång men inte kraftig uppförsbacke som kommer att nå sitt mål på det som syns i bakgrunden, hoppas jag kan göra en lång men fin backe den här gången. Denna kväll ska jag lägga mig i tid så därför går jag av mitt skift nu. ![]() Jag lade mig 5 i morse.....klev upp typ 15..... God Natt! Glömde ladda upp bilderna men nu är dom bifogade. ![]() Senast redigerad av Pe4r den 2011-02-16 klockan 00:43. |
![]() |
![]() |