![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag har då väldigt svårt att tro att det enda som håller företaget uppe, är att dom släpper add-ons. Då borde dom väl satsat mer på amerikanska, tyska och kanske även japanska marknaden!?
Jag ser inget fel i att dom släpper payware add-ons, men är rädd för att det går ut över att vidareutveckla simulatorn...som jag tycker har en hel del brister än!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Vet inte om någon läste detta: "RailSimulator.com today announced that from Tuesday February 15th, 2011, the company will no longer sell add-ons produced by Iron Horse House(IHH) via the Steam shop. RailSimulator.com CEO Paul Jackson said, ‘We have greatly enjoyed our relationship with IHH, but our companies are growing and developing different objectives. It is time for us both to move on and build on our successes."
Saxat från RS.com , vad det betyder för framtiden återstår att se. Dessa går alltså inte längre köpa från Steam: CLASS 56 BIG BOY CLASS 20 CLASS 45 9F